Szavazások

Jó hirdetési formának tartja a kerékpártárolókon elhelyezett reklámokat?
 

Mitől olyan hatékony a kerékpártároló, mint reklámtábla?   

 

5 fő érv e rendhagyó reklámfelület mellett:

 

alt

 

1. Szemmagasságban van

 

Ha magasabban lenne, kiesne a látómezőnkből.

Emiatt a villanyoszlopok tetejére helyezett reklámtáblákat kevesen veszik észre.

Ha szemmagasságnál alacsonyabban van a reklámtábla (ilyen pl. a megállítótábla),

könnyen eltakarhatják más járókelők és járművek.

(Halkan megjegyezzük: a hipermarketek általában pont szemmagasságba helyezik

a legnagyobb árréssel rendelkező árukat…)

– miért ne használná ki Ön is ezt a lehetőséget?

 

 

2. Reklámtábla, amit naponta több mint 3.500 ember lát

 

Megfigyelésünk alapján pl.: Dombóvár központjában, egy forgalmasabb utcában

óránként kb. 300 ember fordul meg.

Ez naponta kb. 3.700 találkozást jelent kerékpártárolóinkkal,

mivel mi a legforgalmasabb utcákat választottuk számukra.

Azaz a járókelők havonta több mint 100.000-szer találkozhatnak az Ön hirdetésével.

Vajon ekkora látogatottságot egy újság-, vagy rádióhirdetés esetén el tud érni ezen az áron?

 

 

3.Testre szabható reklámfelület, kiválóan alkalmas

     kampányok lebonyolítására

 

A biciklitárolón elhelyezett reklámtábla könnyen cserélhető,

a város több helyére különböző változatban is elhelyezhető.

Ez teret ad különböző kreatív, illetve időszakos kampányok lebonyolítására.

De akár útbaigazítást is adhat az Ön üzletéhez!

Mivel Tolna megye városainak (jelenleg: Dombóvár, Bonyhád, Tamási) több forgalmas

pontján is van kerékpártárolónk, lehetősége van kiválasztani azt a reklámtáblát, 

amelyik legközelebb van a célcsoportjához.

Például: egy iskolaszerekkel kereskedő cégnek iskolákhoz közeli,

egy optikusnak Sztk.-hoz közeli, egy könyvelőirodának az Apeh-hoz közeli táblákat ajánlunk.

 

 

4. Praktikus

 

Ne feledjük a kerékpártároló, mint reklámfelület használati funkcióját se!

Mivel naponta több ember használja, állandó mozgás van körülötte.

Ahol mozgás van, oda jobban odafigyelnek az emberek…

Ráadásul olyan helyeken is megjelenhet (pl. bankok, közintézmények, önkormányzati

épületek előtt), ahová más reklámhordozók csak nehezen jutnak el.

 

 

5. Kerékpártárolós reklámjainkat komoly cégek használják

 

Olyan cégek választották már biciklitárolóinkat,

akik igazán sokat adnak a marketingre és a megjelenésre.

Pl. Raiffeisen Bank, Vodafone, Seat, Coop, Líra könyvesbolt…

Tekintse meg referenciáink bővebb listáját itt!

Viszont jó hír, hogy a Hudejó Kerékpártároló Reklámtáblák

a kisvállalkozók számára is megfizethetőek!

 

 

+1. A reklámtáblákat rendszeresen karbantartjuk

 

Érezte már úgy egy utcai reklámot látva, hogy kissé koszos, poros, elhanyagolt

nem kelt valami tiszta hatást, jó benyomást?  Nálunk erről szó sem lehet!

Reklámtábláinkat rendszeresen takarítjuk,

hogy mindkettőnk cégét a lehető legjobb színben tüntessük fel!

 

 

Amit leggyakrabban megkérdeznek tőlünk:

Miért pont Hudejó Reklám a szolgáltatás neve?